Professionele uitstraling

Voor een ICT bedrijf dat veel communiceert naar klanten door middel van het CV van de medewerkers, is een CV project uitgevoerd.

CV als communicatiemiddel


Door de strategie van het bedrijf in de CV’s van de medewerkers te verwerken, krijgen de klanten een sterker beeld van het bedrijf achter het CV. De CV’s werden met de STARR techniek opgesteld onder leiding van MaakBaan. Belangrijk was hierbij dat de toegevoegde waarde van de medewerkers sterk uit de verf komt in de CV’s. Lees meer over organisatie ontwikkeling.

Individuele trajecten


Voor een aantal medewerkers was het daarvoor nodig om eerst zelf een beter beeld te krijgen van waar zij hun toegevoegde waarde hebben liggen. Met deze medewerkers werd een individueel traject ingegaan, dat bestond uit een competentie test gericht op ICT-ers met tenminste HBO niveau en een persoonlijkheidstest eventueel aangevuld met een drijfveren test of carrièreankertest. Lees meer over individuele coaching.

Duidelijkheid voor de klant en voor de medewerkers


Het traject in samenwerking met MaakBaan heeft als gevolg gehad dat het ICT bedrijf beter zichtbaar werd bij de klant. Door de uniforme communicatie, maar nog meer doordat in de CV’s zoveel duidelijker werd waar de professional voor staat. Ook de professional zelf had hier baat bij, op intake gesprekken kon beter verwoord worden waarom zij het meest geschikt waren voor die opdracht! Lees meer over passende communicatie naar de klant.